Şeyma Subaşı, kendi giyim markasının yeni sezon heyecanını yaşadığını söyledi. Subaşı, “Şimdiden çok heyecanlıyım. Sonbahar-kış sezonu ürünlerimiz bitti gibi. Önümüzdeki günlerde de satışa çıkmış olacak” ifadelerini kullandı.
‘Heyecanlıyım’

Magazin

Şeyma Subaşı, kendi giyim markasının yeni sezon heyecanını yaşadığını söyledi. Subaşı, “Şimdiden çok heyecanlıyım. Sonbahar-kış sezonu ürünlerimiz bitti gibi. Önümüzdeki günlerde de satışa çıkmış olacak” ifadelerini kullandı.